Absolventenverein na OSP ?!!

12. října 2006 v 23:18 | vosa
VSEM ABSOLVENTUM A STUDENTUM OSP:

Co rikate na napad zalozit na OSP (posledni dobou spise OGP) neco jako "Spolek absolventu"?
OSP je skola, jejiz absolventi se vydavaji za studiem nejruznejsich oboru do nejruznejsich koutu sveta. I proto je pro ne tezke neztratit uplne kontakt s jejich byvalou (milovanou) OSP a ostatnimi spoluzaky (z jejich tridy i z jinych trid).
Zaroven je na OSP rada studentu, kteri by mohli ocenit moznost kontaktovat toho ci onoho absolventa a zeptat se na jeho zkusenosti se studiem v te ci one zemi nebo toho ci onoho oboru. Nebo takoveho absolventa potkat na maturitnim plese (a to ne jen rok pote, co odmaturuje, ale treba i 5 let pote). Nebo mit moznost jit na nejakou prezentaci, kterou by pro ne nejaky ochotny absolvent udelal. Nebo neco uplne jineho. Jen tak mimochodem, absolventi OSP studuji v zemich jako Nemecko, Rakousko, Anglie, Francie, USA a Australie (co si ted vzpominam).
Vyhody by to tedy melo jako pro soucasne, tak byvale studenty.

Co si o tom myslite? A jak konkretne by takovy Spolek absolventu mohl vypadat?
Teoreticky by se mohlo jednat pouze o nejakou databazi byvalych studentu s jejich kontaktem a skolou/oborem, kde studuji. Clenstvi ve spolku by bylo samozrejme dobrovolne. Spolek by mohl organizovat pozvanky na ples pro absolventy, srazy a podobne. Vsechno jsou to ale zatim jen napady a navrhy.
Mate nejake napady nebo komentare?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Dan Dan | 13. října 2006 v 0:13 | Reagovat

ja sem pro, ostatne nam tohle perst navrhoval nez jsme zacali maturovat, pamatujete? asi ne, pac to zapadlo za dva mesice maturitniho besneni, takze dobre ze si nezavisle na tom nekdo vzpomnel, vosiku...

2 KSS KSS | E-mail | 13. října 2006 v 1:43 | Reagovat

jj, presne to me napadlo - Pery se to snazil neja organisovat a zapadlo to... pro zacatek by byla dostacujici i databaze - seznam, jak nahore pise Vosa...

kazdopadne, cim driv se to rozjede, tim vic lidi bude este mozny najit...

3 Verca Verca | E-mail | Web | 13. října 2006 v 15:15 | Reagovat

Super napad! Fakt ze jo! Budu o tom premyslet a pokud me neco k tomu napadne, dam vedet : )

4 Anež Anež | E-mail | Web | 13. října 2006 v 15:28 | Reagovat

Jo, sem taky pro, budu premejslet jak by se to dalo realizovat.. Kazdopadne je to dobrej napad a jako studentka sestky bych byla celkem rada, kdyz bych se takle mohla ruzne poptat lidi co studujou neco co me zajima....

5 Tona Tona | Web | 13. října 2006 v 18:23 | Reagovat

Napad je to dobrej, ale bohuzel se nikdo od zakladni myslenky nedopracoval k naznaku realizace, co alespon vim. Otazka zni, kdo by to mel organizovat, fungovat jako centrala, spravovat databazi, obesilat lidi, jestli skola nebo nejakej nadsenec, nejspis absovlent nebo nekdo ze soucasnych studentu .  Aby to bylo ciste otazkou absolventu je podle me tezko realizovatelny, prave protoze je kazdej nekde jinde, at uz geograficky nebo profesne.Idealni by bylo, kdyby centralni funkci mela skola, ale v pominkach jake jsme vsichni poznali, to bude peknej chaos. Vzdyt nejsou ani schopny najit adresy, ktery jim uz maturanti z predeslych let nejak nasli, a kazdej rok se ptaj znova a hledaj, maximalne kontaktujou lidi pres stary emailovy adresy. A aby to nekdo ve finale hodil na sekretarky, to nejde. Takze tudy v soucasnosti cesta nevede. Kdo by se toho tedy mel/chtel chopit???

6 Verca Verca | E-mail | Web | 13. října 2006 v 19:32 | Reagovat

Dobra by byla spoluprace "absolvent - student"... Fakt, ze otazka je, kdo by se toho dobrovolne ujal.. Sekretariat bych do toho v zadnym pripade nezapojovala, to by nemelo budoucnost..

7 vosa vosa | 14. října 2006 v 3:34 | Reagovat

Organizace na tom celem asi bude nejvetsi problem...

Meloun neboli Michal Vinicky neboli mluvci skoly rikal, ze nam pomuze s tim to prosadit u vedeni (konkretne u Persta).

Jak to ale bude v praxi fungovat....

Otazka je, kde by mela byt "zakladna". Jestli ve skole, nebo nekde jinde. Lepe receno, jaky by byl statut toho sdruzeni. Myslim, ze existuji 2 moznosti:

1) Spadalo by to pod skolu. Centrala by byla ve skole - byla by tam databaze kontaktu (v elektronicke podobe a nejlepe on-line jako soucast internetovych stranek skoly), byl by tam nekdo, kdo by to organizoval a staral se o to a pripadne rozesilal pozvanky na ples atd. To je ale trochu riskantni moznost, jak uz naznacil Tonda. Vime, jak to na skole vypada a nevime, jak to tam bude vypadat treba za rok. A to plati i o tom, kdyby tu databazi kontaktu ridil webmaster stranek OSP (Kahoun) - co kdyz se mu to nahodou vymaze z kompu usw.

2) Sdruzeni by fungovalo tak nejak nezavisle na skole. Mohl by existovat nejaky predseda, ktery by spolek formalne "ridil". To by asi byl nekdo z absolventu, nekdo, kdo je bud v Cesku, nebo alespon obcas v Cesku, aby mohl byt v kontaktu se skolou. Databaze kontaktu by byla on-line na internetu, ale ne jako soucast stranek skoly. Spolek by mel vlastni internetovy stranky, na ktery by byl oficialni odkaz ze stranek skoly. To znamena, ze by se to sdruzeni nachazelo nekde mezi skolou a absolventy a skola by ho oficialne uznala jako sdruzeni absolventu. A kdyby vypukl na OSP prevrat, nebo kdyby ji zavreli, tak by sdruzeni i s databazi prezilo. Cinnost sdruzeni (web, pozvanky na ples a podobne) by delali nejake konkretni osoby z rad clenu. Takze co se organizace tyce by to mohlo fungovat podobne jako jakekoli sdruzeni - predseda, zastupci, pokladnik, administrator (webmaster) a tak dale.

Nevim, si o tom myslite, ale ta druha moznost mi mozna pripada lepsi, i kdyz konkretni podoba muze vypadat klidne uplne jinak, je to jen navrh.....

8 vosa vosa | 14. října 2006 v 3:58 | Reagovat

Jeste k moznosti 2)...

Ve sdruzeni by v tomhle pripade mel figurovat i nejaky zastupce vedeni OSP (treba Perst), nebo nejaky ucitel, aby tam existovalo jasne spojeni se skolou.

9 David David | 14. října 2006 v 19:19 | Reagovat

Je to podle me vazne dobrej napad. Z vlastni zkusenosti vim, ze hodne pomuze, kdyz ze vsema formalitama pomuze nekdo, kdo si tim uz prosel. Usetri to spoustu prace a neprijemnosti, takze jsem urcite pro.

Co se tyce realizace, tak nejsnadnejsi je urcite napojit to primo na skolu, obcanske sdruzeni je dost komplikovana vec, zvlast, kdyby predseda byl v zahranici. Musi se splnit urcity kriteria pro registraci,  komunikovat a zaregistrovat eventualne DIC na financaku, atd. Zaroven se o tom urcite dozvi vic lidi, kdyz to bude fungovat v ramci skoly, a ne oddelene. Sice jde  skola s urovni pravdepodobne dolu, ale ten spolek by nedelal pro skolu, ale pro studenty, takze by se to melo prizpusobit tomu, jak jim to co nejlip priblizit. A kdyby skolu zavreli, tak uz zadny studenty mit nebude, a ten spolek castecne ztraci smysl - pro spolek by to ale jinak znamenalo jen, ze uz nebude zadny sekretariat, kde bude databaze, cili by to nijak neovlivnilo napriklad webovky nebo vubec cinnost. Databaze v sekretariatu, kontaktni osoba a bud webovky, nebo jednoduse konference, tak to podle me staci. Urcite by to mel vest jeden clovek v CR a jeden v zahranici, ktery by oba koordinovali komunikaci mezi zajemcema a tema, co uz mimo CR studujou. Vyhoda webovek by byla, ze by bylo mozny udelat rejstrik, kontakty, zakladni info, a vubec tomu dat nejakou strukturu a detaily ke kazdymu mistu. Hmm,asi tak.

10 vosa vosa | 14. října 2006 v 22:33 | Reagovat

Souhlasim s Davidem v tom, ze kdyz to bude soucasti skoly, tak to bude bliz studentum a bude to pusobit "verohodneji".

Webovky by to mit pokud mozno melo a tam by mela byt i ta databaze. Kdyz si totiz predstavim, ze by ta databaze byla jenom kus papiru nekde v sekretariatu ve skrini, tak by v tom zacal byt asi hodne rychle bordel, pripadne by se to jednoho dne nekde ztratilo. Ale otazka: kdo by mel spravovat ty webovky? Webmaster stranek OSP? Kdo by mel spravovat tu databazi? Sekretarky asi tezko, protoze neumi delat s on-line databazema. Jakub Kahoun? Nebo nejaky dobrovolnik absolvent?

Me by nevadilo, kdyby web+databazi spravoval Kahoun (pokud by se mu chtelo).

Nekdo by ale mel nejak oficialne vest. David navrhuje, ze by to mohl vest 1 clovek v CR a 1 v zahranici. Meli by oba byt absolventi?

Myslim, ze tyhle otazky se budou muset prodiskutovat s vedenim skoly.

11 vosa vosa | 14. října 2006 v 22:36 | Reagovat

Oprava:

"Nekdo by ale mel nejak oficialne vest." => Nekdo by spolek mel nejak oficialne vest.

12 David David | 14. října 2006 v 22:46 | Reagovat

Kdyby se na skole nasel nekdo sikovny na web,tak by to asi bylo nejlepsi,pze by to jednak delal z casti i pro sebe a za druhe by byl u zdroje.Mno a podle me by clovek v CR mel byt jeste student,ktery by predaval zadosti lidi na skole na toho "koordinatora" v zahranici.

13 Petr Petr | 15. října 2006 v 8:42 | Reagovat

Mozna by stacila jen Databaze emailovych adres, ktera by se aktualizovala....a sekretarky by NOVINKY zasilaly cele skupine Absolventu... - to je asi nejlevnejsi a nejefektivnejsi reseni....aktualizovat ty maily by mohl kahoun...otazka je hlavne CO a KDO jeste na OESP funguje... co myslite?

14 Verca Verca | E-mail | Web | 15. října 2006 v 12:52 | Reagovat

Pedro, sekretarky do toho radsi vubec neplet, to by ten absolventenverein skoncil hoodne brzo.. : )

15 Tona Tona | Web | 15. října 2006 v 23:17 | Reagovat

Kahoun spravuje web, tak Bufka by mohl Absolventenverein...aspon by tam nebyl monopol, ale zdrave konkurencni prostredi.

16 vosa vosa | 16. října 2006 v 1:52 | Reagovat

Stezejni je urcite ta databaze a ta by v prvni fazi uplne stacila. Jestli ji udela Kahoun, tak super (nebo Bufka, ale to pochybuju... :)).

Bude se muset vyslat nejaky vyjednavaci tym do skoly... Dr. Meloun uz se prihlasil, mozna by s nim mel jit nejaky absolvent.... kdo by sel? Tonda? Dan?

17 Tomas Tomas | Web | 16. října 2006 v 18:31 | Reagovat

1)Absolvent skoly by byl ten kdo na OSP delal maturitu nebo kdo na ni byl trebas rok?

2)Co s adresou elita.oesp.cz? Kdyby se to trochu predelalo, tak by to mohla byt oficialni stranka Vereinu.

3)Jakkoli je napad s clovekem ve skole je dobry, nemel by mit vedouci "funkci" - Je to koneckoncu Verein absolventu a proto by uplne stacilo kdyby se o komunikaci s Vereinem staral zastupce studentu OSP, nevim jestli jsme tomu driv rikali starosta nebo jak, ale vite co myslim...

4)Jestli bude clovek v CR nebo v cizine je skoro jedno, v dobe emailu a internetu to ztraci na vaze.

5)Jak rikal David, s obcanskym sdruzenim je dost prace, mluvime z vlastni zkusenosti, zakladat neco takoveho, vymyslet stanovy etc. je zbytecne narocny.

6)Mohli bychom vytvorit napriklad podobnou strukturu jako u zednaru:  Velka Ceska loze, Nemecka loze, Rakouska loze, Francouzska etc...

7)Otazka trochu mimo: Voso, kdo studuje z ÖSP v USA? (jako absolvent to bude urcite Uni - o nikom nevim)

8)Kontakt se skolou ano, ale zadne pravomoce ci ovlivnovaci moznosti komukoliv ze skoly! To by se pak ze spolku stalo divadlo podobne jako s SGA a tridnimi mluvcimi.

9)Financovani proto jen pres absolventy - a to si myslim ze bysme byli na tom dokonce i lepe nez soucasna skola :)

10)Verein by byl super vec, ale Pepa se o neco pokousel i minuly rok a spadlo to, neverim nejak tomu ze by se ta myslenka dala do konce.  To jen pred par tydny zacal na ÖSP dalsi skolni rok a na zacatku neni co delat tak se zacalo uvazovat i o (konecne) zajimavych a uzitecnych vecech.

18 vosa vosa | 16. října 2006 v 23:33 | Reagovat

Cau Tome! Dovolim si reagovat na tvoje komentare a budu rad, kdyz na ne bude reagovat i nekdo jiny.

1) Rek bych, ze ten, kdo delal maturitu. Ale urcite vyjimky by se daly tolerovat.

2) Klidne. V soucasnosti elita.oesp.cz stejne neni funkcni.

3) Verein by mohl mit jednoho predsedu, kterym by byl absolvent skoly. A potom by mel webmastera, kterym by mohl byt treba Kahoun, na tom uz tak nezalezi.

4) - 6)  ... :)

7) V USA studuje Jiri Tresl, maturuval 2 roky pred nama, studuje na University of Nebraska–Lincoln. (krome toho tam hodne lidi bylo na rocnim pobytu na stredni)

8) Ovlivnovaci moznosti by mel mit urcite Webmaster (Databaze-master), kterym by klidne mohl byt Kahoun, pokud to bude mozne.

9) Souhlas. Financovani pres absolventy. To znamena, ze pokud by za to Kahoun chtel moc penez a skola by to platit nechtela, tak by se musel najit nekdo jinej. Tohle a jiny veci se budou muset prodiskutovat s vedeni skoly.

10) O Pepove pokusu nevim. To, ze na OSP zacal nedavno skolni rok s touto iniciativou nema az zas tolik spolecneho.. :)

19 Tomas Tomas | Web | 16. října 2006 v 23:50 | Reagovat

Ahoj Honzo,

1) Dal bych to na ty co delali maturitu a pak na nejaky spolek pratel skoly(ten ale asi i existuje uz ne?)

3) Urcite jednoho predsedu ale pak trebas "rada ctyr" nebo neco takovyho aby na to ten clovek nebyl sam

4) Ovlivnovaci moznosti - predseda a ta rada, ta by byla zvolena na urcite obdobi prave absolventy. Nikdo jiny, zadny profesor ci mluvci rodicu etc.

5) K tomu financovani: urcite bych dal 100 Kc na neco o cem mam moznost rozhodovat a vim ze to nebude nekdo ze skoly nejak kazit

6) Pepa delal minuly rok nejakou podobnou akci ale spadlo to prave na nezajmu ostatnich (aspon tak jsem to ja pochopil)

20 Verca Verca | E-mail | Web | 17. října 2006 v 16:54 | Reagovat

wow, to se zacina vyvijet zajimave.. : ) jestli by se tyhle teorie prevedly do praxe, myslim, ze by to mohlo docela fungovat.. napadlo me, ze by se o tom mohla hodit zminka na plese.. kdyz uz to pepa moderuje, tak by na to mohl treba poukazat.. pak by se o tom zaclo mluvit verejne..

21 Pepa Pepa | Web | 18. října 2006 v 18:50 | Reagovat

Cau vsichni.

Voso a ostatni, moc dobra myslenka.

Myslim si, ze je nutne si urcit pracovni skupinu, aby bylo mozne presne rozdelit ukoly a kompetence a a vest diskuzi.

Moje iniciativa spocivala v tom, ze jsem obeslal vsechny lidi z naseho Acka a Becka a poprosil jsem je, aby sezaregistrovali na pandore do hromadne konference ( oesp@pandora.cz). Navic jsem vsechny poprosil, aby ten mail poslali dal, ze by z toho mohla vzniknout presne takova databaze, jak pise Vosa.  Umysl byl dostat to tehle konference co nejvic lidi.

Jenze hovno. Pardon. Znate to, lidi mail prectou, nebo neprectou, nechaji to na potom a nakonec zase hovno.

Z toho vyplyva, ze:

1. jeden clovek sam to nezvladne, minimalne tym 3 az 5 lidi je nutny

2. jenom maily nestaci, lidi je nectou, nebo nedojdou, atd atd atd

3. elita.oesp.cz je sice stranka pekna, ale nepouzival bych ji, je urcite zaregistrovana na OGP Praha ops, co kdyz oesp zanikne, zmeni stranky, nezaplati poplatek za webhosting? nespolehal bych se. Nakonec, ta platforma, kterou udelal Jakub Kahoun se necha prenest i na jiny web.

4. Jakub Kahoun je podle me kompetentni osoba, ale musime se ho zeptat, jestli by si dovedl predstavit to delat a eventuelne za kolik

5.  jinak souhlasim s Tomasem, ze je jedno, jestli budou ty lidi v CR nebo jinde. Staci donutit Gruenes a cele vedeni skoly k pouzivani mailu a bude to.

6.  Program bych si predstavoval v tuhle chvili zhruba takhle:

a) urceni tymu

b) prvni Sitzung, urceni si ukolu

c) vyjednavani na s OESP

d) pujdem na pivko

(omlouvam se za bod d), ale Rakouske pivo se neda konzumovat)

Tolik co mě napadá...pište dál, ať se to pozitivně vyhrotí a něco vznikne!!!

22 vosa vosa | 19. října 2006 v 0:06 | Reagovat

Souhlasim Pepo s tim tymem a urcenim ukolu atd. Dnes nemam na nic cas, takze se ozvu pozdeji (snad zitra) a napisu, co zas napadlo me. Mejte se vsichni zatim super!

23 Tona Tona | Web | 20. října 2006 v 23:28 | Reagovat

Mě jen napadá se zamyslet nad základní podobou toho Vereinu, jeho funkcí, protože zatím se bavíme pořád jen o databázi dat a případně správci, kterej se o ní postará, což je možná dobrej první krok, ale neni to Verein, prostě jen seznam adres. To souvisí i s případným členstvím, otázka je, jestli by bylo automatický, neboli složením maturity, či dobrovolný, z čehož se pak může odvíjet forma toho spolku či sdružení...atd. atd. Dobrý by bylo taky se někde inspirovat, zná někdo nějakej Verein střední školy, kterej by měl trochu organizovanou podobu?

24 vosa vosa | 21. října 2006 v 0:18 | Reagovat

Zacal jsem uz davat dohromady jakysi popis toho, jak by ten Verein mohl vypadat atd.

K nahlednuti je zde: http://blueshrine.bravehost.com/

Uvitam feedback!

S tim clenstvim bych rekl, ze by melo byt dobrovolne, ale mel by existovat nejaky clensky poplatek...

K te inspiraci.. jeden Verein, ktery ma opravdu organizovanou podobu, ale zprdele webovy stranky, je treba na http://www.khevgym.eduhi.at/ kdyz pujdes do menu Schulpartner -> Keks -> Vorstellung. (je to gympl v linzi, kam ted chodi bratr) Oni ale maji opravdovou pravni existenci, maji ucetnictvi, pokladnika, pravidelne volene vedeni atd. To je pro nas v tuto chvili trochu predcasne, i kdyz v budoucnosti by to tak mohlo taky fungovat (obcanske sdruzeni). V tuto chvili bych ten pravni statut neresil... (?)

25 KSS KSS | E-mail | 22. října 2006 v 15:42 | Reagovat

jj, taky bych to videl podobne.

26 alenka...neboli....sedmaaaaaaaaaaa :) alenka...neboli....sedmaaaaaaaaaaa :) | 23. října 2006 v 15:42 | Reagovat

Trochu se tu tak vetru do diskuze. Tak jiri tresl pouze studoval rok v USA, mel stipko pres VSE, to jen tak nebenbei.

Jinak si myslim, ze je lepsi byt samostatny od OSP.

Jenom databaze s emailem nepovazuji moc za spolek absolventu, pod tim si predstavuji neco vic.

Stranky elita.oesp.cz ... nevim nevim... byly to vylozene stranky jejich tridy ... myslim, ze to bych neprebirala.

Jak uz rekl Tonda, libi se to vsem,ale stejne se proste musi najit jeden nadsenec, ktery ma dobry kontakty k drivjsim absolventum i ke skole a jak se to vyresi po technicke strance uz bych nevidela jako tak velky problem.

Pro OSP by to bylo obrovska reklama, takze tam bych to spis videla, ze jeste budou radi, kdyz s nima budeme chtit spolupracovat :)

a o to aby si dali na oficialni stranky odkaz si spis budou zadat aby to povolovali....

takze kdo se hlasi? :)

27 vosa vosa | 23. října 2006 v 23:57 | Reagovat

Jee, Alenka na mem blogu, to je pocta :)

Jsem domluven s M. Vinickym a D. Truxou, ze se v blizsi dobe uskutecni schuzka mezi nimi a vedenim OSP, kde se proberou urcita zasadni temata. Neni jich moc (rici nasi predstavu; jestli to skola podporuje; kdo ve skole bude pro nas hlavni kontaktni osoba; jake jsou moznosti s webovkami OSP; apod.), ale je to neco, co potrebujeme udelat driv, nez se tento "projekt" opravdu rozjede.

V zavislosti na tom, jak ta schuzka dopadne, se muzou podnikat dalsi kroky, ale myslim - stejne jako Alenka - ze by ze strany OSP nemel byt problem.

28 Kaja Kaja | E-mail | 1. listopadu 2006 v 19:18 | Reagovat

ahoj..uz jsem se na tohle tema bavil se schachnerem i s Jirku a perstem jeste pred prazdninama..skola souhlasi a bude velmi rada kdyz se neco takoveho udela..jen je ted trosku problem s "direktion", kterou ovlada zase strana zelenych. moc rad se budu podilet. S jakoukoliv podporou skoly se pocitat neda Schachner i perst to vyloucili - skola je na mizine :) jako vždy.

souhlasim s pepou - udělat harmonogram (to je hlavní), pak každý musí vyjádřit stanovisko k dané problematice

a hlavní je organizační struktura a rozpis činností a úkolů.

Jestli pujdete do skoly neco vyjednavat vemte me prism s sebou..

29 KSS KSS | E-mail | 1. listopadu 2006 v 19:35 | Reagovat

harmonogram je nejdulezitejsi...

30 vosa vosa | 4. listopadu 2006 v 0:35 | Reagovat

cau karle, jak zijes tyjo?? dlouho jsem o tobe neslysel, az budu v praze, tak musime dat akce a pifka!

diky za infa, neco uz se zacina pomalu dit, musime vytvorit pracovni skupinu a zacit hrotit. takze dobre, ze ses ozval. v tuto chvili jsem dead, takze mi to nemysli, ale we'll stay in touch!

31 Kaja Kaja | E-mail | 4. listopadu 2006 v 18:34 | Reagovat

ok..i ll touch you as soon as possible

32 KSS KSS | E-mail | 8. listopadu 2006 v 10:53 | Reagovat

aleeeee, to si nechte na doma...

33 vosa vosa | 8. listopadu 2006 v 20:36 | Reagovat

to KSS: zavidis, co?

34 Robert Robert | 8. listopadu 2006 v 21:31 | Reagovat

Voso, ty vole! Ja vubec nechci reagovat na nejakej spolek absolventu, pisu proste jen tak. Spis bych reagoval na tu akci a pifka...Kdy vlastne prijedes?

35 Robert Robert | 8. listopadu 2006 v 21:34 | Reagovat

Jo ale kdyz je rec o tom Frajnu, tak by to asi mozna bylo dobry, jenom si moc nedovedu predstavit tu organizaci a napln cinnosti. Jestli jde jenom o to sepsat kontakty a dat je verejne k dispozici, tak vubec zadny sdruzeni byt nemusi....Jestli jde o to organizovane chodit do hospody tak jsem pro.

36 vosa vosa | 10. listopadu 2006 v 2:12 | Reagovat

Roberte! Prijedu za mesic a ty dostanes silene pjesti!!

Hej visco, organizovany chozeni do hospody muze bejt taky jednou z funkci frajnu... :)

37 Tomas Tomas | Web | 12. listopadu 2006 v 3:32 | Reagovat

Voso, mas neco v planu ohledne Silvestra? Ja tam asi nebudu ale co kdyby, jak se rika, jeden NIKDY nevi...

38 vosa vosa | 12. listopadu 2006 v 14:30 | Reagovat

to Tomas: jo, mam. behem par dni budu posilat nejaky info mailem..

39 Rob... Rob... | Web | 13. listopadu 2006 v 14:36 | Reagovat

pokud vim, tak se ve skole o neco snazi WOI...

Ale dobre FERAIN... neni to spatnej napad a meli by z toho hlavne mit neco ty, ktery maturujou...

Videj kdo kam sel, jak se mu tam libi atd...

A kdyz to dotahnes do extremu za sedm let muzes i napsat jakej si dostal job...

AMEN

40 Kusa Kusa | 16. listopadu 2006 v 5:01 | Reagovat

...nebo taky az az deset... :-)

41 Tomas Tomas | Web | 20. listopadu 2006 v 0:16 | Reagovat

Nebo taky vubec :)

42 Martin Martin | 28. listopadu 2006 v 9:47 | Reagovat

hm...

43 jjgopz jjgopz | E-mail | Web | 4. června 2009 v 10:26 | Reagovat

pZLk1g  <a href="http://cdwhxiyqlpmk.com/">cdwhxiyqlpmk</a>, [url=http://gznszerrvbdw.com/]gznszerrvbdw[/url], [link=http://zhhnurginoho.com/]zhhnurginoho[/link], http://bcucedewyjcn.com/

44 Oldřich Oldřich | E-mail | Web | 6. prosince 2011 v 19:34 | Reagovat

very good:-)

45 Muhd Muhd | E-mail | Web | 16. května 2012 v 9:42 | Reagovat

Hmmm, tak to jo

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama