Vanoce, Vanoce!!

22. prosince 2005 v 18:55 | vosa |  Louka
Tak jsou tu konecne Vanoce, svatky milovane i nenavidene, pro nekoho svatky klidu a pohody, pro nekoho svatky stresu, prilisnych vydaju a nudnych navstev pribuznych. At uz to je jakkoli, doufam, ze si je uzijete podle svych predstav a zameru a ze vam prinesou neco pozitivniho (at uz je to treba jen par dni volna od uceni nebo tak neco :)).
Prat vesele Vanoce ma sice obcas prichut prazdneho klišé, ale na druhou stranu je to docela hezke prani... Vanoce by preci mely byt hlavne a predevsim vesele! (a jak vime, kolik toho utratime za darky na to moc velky vliv nema..)
Takze Vesele Vanoce!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Dan Dan | E-mail | Web | 22. prosince 2005 v 22:43 | Reagovat

lidi odmyslete si ty darky a ten vseobecne vnucovany stres co udajne Vanoce provazi... mejte svoje Vanoce radi!

2 Shogin Shogin | E-mail | Web | 23. prosince 2005 v 15:28 | Reagovat

jo hlavní je když se o Vánocích včichni sejdou a maj se rádi!

3 Robert Robert | 23. prosince 2005 v 18:43 | Reagovat

Voso, přát hezké Vánoce není nic špatného, ale popřát hezký Vánoce tvým stylem je vyloženě prázdný, hnusný a nechutný klišé!!!! Je to jako když přijdeš do obchodu a přeješ dobrý den. Tu prodavačku vidíš poprvé a je ti úplně (ale úplně!!)  jedno, jaký bude mít den. Když teď napíšu "Hezké Vánoce všem lidem na Zemi", bude to mít asi stejnou výpovědní hodnotu jako kdybych nenapsal vůbec nic. Totiž žádnou. A o tom to je, Vánoce jsou svátky klišé, komerce a povrchního konzumu.

4 Kusa Kusa | 23. prosince 2005 v 22:30 | Reagovat

Roberte, tak to je blbost!!! Prat na Vanoce je pekny a potesi to, i kdybys to vyjadril sebeprazdnejc. Vzdyt vanocni svatky se vzdy nesou ve znameni klidu, miru a lasky a to, ze si na tebe nekdo vzpomene, znamena, ze nejsi lidem ukradenej.

Navic Vosovo prani se mi libi. Dokaze se vcitit do ostatnich (napr. kdyz preje klid od uceni), takze je to dobry.

5 Kusa Kusa | 23. prosince 2005 v 23:24 | Reagovat

Jeste par pripominek na tema Vanoce: V zivote plati, ze "jaky si to udelas, takovy to mas". Muze se to klidne pouzit i na vnimani vanocnich svatku. Pokud stravis Advent tim, ze behas za darkama, abys jich mel 'co nejvic' a 'co nejlevnejc', vyhledavas akce a vsemozny slevy, pak si to samozrejme neuzijes a celej ten shon vnimas jako jednu velkou honbu za ziskem. Vzdyt letaky se ruznyma klise jen hemzi.

Kdyz si chces naopak uzit nejklidnejsi svatky v roce v kruhu rodinnem, pak se ti to take muze splnit. A pokud to chces brat opravdu so dusledku, pak bys nemel zapominat na nikoho.

Vcetne ctenaru tveho (resp. Vosova) blogu. Uz to, ze sem tito lide prijdou, znamena, ze se o Vosu zajimaj. A kdyz pak uvidi jako prvni vec ze vsech prani k Vanocum, vi, ze ani Vosa na ne nezapomnel.

Chapes to?

6 Tomas Tomas | Web | 24. prosince 2005 v 1:26 | Reagovat

Ja nevim jestli to chape Robert ale ja to chapu a ASI POPRVY A MOZNA NAPOSLED v mym zivote se v JEDNE DISKUSI - a to sice v TETO s tebou Kuso SHODNU a SOUHLASIM O VSEM CO JSI NAPSAL NA PREDCHOZICH PRISPEVCICH O VANOCICH!!!

A Voso: diky za prani!

Dane, mas pravdum, ten stres je jen otazka jak si to clovek sam zaridi!

2 Robert: dostanes PESTI! :)

2 all:preji vam vsem ...vsak to si prectete sami... bestfinch.blogspot.com

7 Robert Robert | 24. prosince 2005 v 13:10 | Reagovat

Tak moment. Kdyz nekdo navstivi tenhle blog, neznamena to, ze se zajima o Vosu. A k tem vanocum: proc jsou daleko oblibenejsi, slavenejsi a popularnejsi nez Velikonoce, nejvetsi krestansky svatek? Jde prave o ty darky! Vanoce sklouzly k materialismu a konzumu, stejne jako cela moderni spolecnost. Pravy smysl vanoc ja nezpochybnuju, ale kdo dnes ten pravy smysl slavi??? Dnes jde predevsim o ty darky a i kdyz drtiva vetsina lidi rekne ze ne, tak si to mysli. Jo a Tomasi s Kusou, vas sklon k sentimentalite me trochu zarazi...

8 vosa vosa | 24. prosince 2005 v 16:32 | Reagovat

No Roberte, v necem mas pravdu, treba v tom, ze Vanoce bohuzel predevsim svatky komerce. Ale myslim, ze v nich prece jen zbylo neco, co stoji za to slavit.. nejake to jadro, ktere je hezke a ktere opravdu stoji za to slavit.

2 Kusa: Presne, jak si to udelas, takovy to mas. Nechapu ty lidi, ktery nadavaji na Vanoce, jak jsou hrozne hekticky, preplneny obchody lidma atd., protoze ty lidi si ten stres zpusobujou sami. Vsichni by se meli hodit do klidu!:)

Jeste Roberte: a co teda znamena, kdyz nekdo navstivi tenhle blog? Ze ho vubec nezajima nejakej "vosa" nebo to,  co se tady pise?

9 vosa vosa | 24. prosince 2005 v 16:35 | Reagovat

Zjistil jsem, ze jsem v predchozim komentari napsal jednu vec dvakrat.. :) Omlouvam se, to jsou ty Vanoce.. :)

10 Kusa Kusa | 24. prosince 2005 v 17:02 | Reagovat

Roberte: Myslim, ze i Velikonoce muzes povazovat za svatky komerce. Obchodaky ti od unora vnucujou cokoladovy zajicky, u metra se prodavaj pomlazky, chudak vrby, ze kterejch to je. Ale pro mnoho lidi to znamena prave to, co pises - nejvyznamnejsi ktestanskej svatek. A jiny se chtej jen vyblbnout, seslehat holky, pripadne se opit nabizenym alkoholem. Proste jak kdo chce.

A ty Vanoce: Neni nic krasnejsiho, nez se rozvalit doma a vedet, ze prave ted nemusis NIC !!! Posloucham Beat, valim se po posteli a zejtra jedu na hory. Je to asi i trochu sentimentalni, ale me to proste bavi, protoze sem strasne linej.

A co se tyce navstevovani toho blogu, ja myslim, ze kdyby mi byl Vosa ukradenej, byl by mi ukradenej i jeho blog. Ale vzhledem k tomu, ze me zajima, co Vosa pise, chodim sem.

11 Tomas Tomas | Web | 26. prosince 2005 v 9:59 | Reagovat

Zase hroty, HAHAHAHA!!! :-)

12 Robert Robert | 27. prosince 2005 v 14:06 | Reagovat

Takže Kuso postupně. Ty vrby chudáci nejsou, to proutí jim zase doroste, je to jako kdzž sekáš trávník, taky ho nelituješ. To jen tak mimochodem. A ta komerčnost je u Velikonoc tak o stupeň níž než u Vánoc, to musíš uznat.

A k těm Vánocům: doma se můžeš rozvalit  a nic nedělat až potom, co nakoupíš všechny dárky, uklidíš celý byt případně objedeš všechny příbuzné.

Voso: Co je podle tebe pravé jádro Vánoc a kdy vzniklo? Docela by mě to zajímalo. Jo, a všechen stres co na světě existuje si způsobujou lidi sami, to je snad jasný.

A k tomu blogu: asi máte pravdu...

13 vosa vosa | 3. ledna 2006 v 22:37 | Reagovat

Jen tak mimochodem Roberte, ty vrby teda chudaci jsou! Jak muzes vedet, ze jim to nezpusobuje bolest..!

A s tim, jake je to prave jadro Vanoc.... z krestanskeho hlediska je to snad jasne..  ale vanoce se snad puvodne vyvinuly z nejakeho pohanskeho svatku, o nemz toho moc nevim a tudiz ani nevim, co bylo jeho jadrem. Takze otazka je: hledame jadro vanoc coby krestanskeho svatku a nebo vanoc coby svatku, ktery se mozna vyskytoval i pred prichodem krestanstvi a mohl mit tedy trochu jine poselstvi?...??

14 Robert Robert | 4. ledna 2006 v 16:49 | Reagovat

Hele Voso to si pletes s Velikonocema!!Vanoce jsou krestansky...teda aspon myslim...

A o tech vrbach to vedet muzu protoze nemaj nervovej system - asi jako kdyz ti strihaj vlasy, taky te to boli az kdyz je rves z konecku.

Voso, tahle diskuze uz je trochu debilni, nahod tam nejakou jinou, ja zaujmu stanovisko.

15 Kusa Kusa | 5. ledna 2006 v 23:24 | Reagovat

TY VOLE ROBERTE TAK TY VRBY CHUDACI SOU !!!

To, ze sou Vanoce komercnejsi nez Velikonoce je blbost, protoze oboji je zalozeny na vydelku uplne stejne ne???

S tim Vosovym blogem se musim opravit. To, co sem napsal, neni pravda!!!! Kdyz sem nekdo prijde, nezajima se O VOSU, ale o jeho NAZORY. Treba "Matouskovi" (pokud to nebyl nekdo znamej, kdo se nepredstavil) byl Vosa orcite uplne ukradenej, chtel jen vyjadrit svuj nazor.

JO A ROBERTE, TAHLE DISKUZE DEBILNI NENI.

16 Robert Robert | 6. ledna 2006 v 11:00 | Reagovat

Kuso!!!!!A jak by se asi Matousek dozvedel o tomhle blogu kdyby se nezajimal o Vosu??A kdo se zajima o nazory zajima se i o cloveka, to je jasny.

K tem vrbam nemas argumenty co? Tak si prestan delat pomlazku, trhat kytky, chodit po travniku atd.

A TAHLE DISKUZE DEBILNI JE!!!

17 Kusa Kusa | 7. ledna 2006 v 2:20 | Reagovat

Ty vole Roberte tak ten matousek treba moh zadat v googlu "evangelium podle tomase" a vylezlo mu tohle!!! Mne se stalo uz nekolikrat, ze sem chtel najit naky stranky a von to byl nakonec blog!!!

A s tema Velikonocema to neni o argumentech. Ja si treba pomlazku budu plest vzdycky, vrby nevrby. I kdyz uznavam, ze tem stromum tim ublizuju, protoze marim energii, kterou vynalozej na rust svejch vetvi. Jako kdyz postrelis srnu kvuli masu.

Ale neskoncim s tim. Uznavam svatky se vsema zvykama, nevidim za tim jen komerci jako ty!!!

A tahle diskuze je uzitecna, protoze tady kazdej muze vyjadrit svuj nazor k Vanocum (i kdyz po Novym roce uz je na to trosku pozde...)

18 vosa vosa | 7. ledna 2006 v 19:50 | Reagovat

Jo presne, takhle diskuze je hodne uzitecna. A debilni neni ANI NAHODOU!

Roberte, prave ze si to s Velikonocema nepletu! Ale to je ted jedno, protoze nemam zadny dalsi informace.

Jeste k tomu Matouskovi: bud si to nasel pres nejakej vyhledavac a nebo primo na blog.cz, protoze tam si muzes vyhledavat posledni publikovany clanky a mozna ho proste zaujal ten nadpis a tak se na to sel kouknout.

19 vosa vosa | 7. ledna 2006 v 19:51 | Reagovat

A vite co? Podte do prudirny!!!

20 Tomas Tomas | Web | 8. ledna 2006 v 22:00 | Reagovat

1) to ze clovek zastreli srnu kvuli tomu ze ma hlad neni zadny mrhani, ale naprosto v poradku. Mrhani by bylo kdyby se zastrelila kvuli nejaky rtence, pudru ci podobny blbosti

2) Vanoce a Velikonoce jsou puvodem krestansky svatky, to ze to dnes bere spousta lidi komercne, je uz vec jina.

3)Matousek se asi zajimal jen o tema, ale pak se mohl zacit zajimat i o ucastniky diskuze, to se ale asi nestalo, protoze se tu uz neobjevil (ale taky mozna umrel nebo ztratil pamet nebo je ve vezeni nebo mu usekli ruce a nema cim psat, to je jedno...) Myslim si ze to je dobre ze se tu objevujou lidi jako Matouskek, ktery neznam ale pak si s nima pokecam protoze to tema je zajimavy.  A ty pomlazky si klidne Kuso plet, myslim si ze je to neboli, znam jednoho Vrbu tak se ho na to zeptam!

21 vosa vosa | 9. ledna 2006 v 19:34 | Reagovat

Myslim, ze nam tu ted Tomas predstavil velice zajimavy pohled na celou zalezitost!...

22 ASkydaywaymn ASkydaywaymn | E-mail | Web | 25. srpna 2017 v 22:16 | Reagovat

First things first, you'll want to set a set target date when you will completely quit, including several weeks from now.  Use these circumspectly however, because they may lower blood sugar, that's an inadequate effect in men whose blood sugar levels are properly balanced.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama